Sarajevo 1.0.


Mineva prvi teden moje selitve v Sarajevo. Vtisi so….zlo pozitivni:). Ubistvu se mi zdi kar bizarno, kako domače se počutim. Mogoče je vsa ta avstro-ogrska arhitektura v centru, ki zelo spominja na Ljubljano ali to, da mi jezik ne dela problemov (razen če padem preveč v pogovor, uporabim namesto njihovega ‘u biti’ naš ‘v bistvu’, kar se njim sliši kot umor-ubijstvo in me potem par minut čudno gledajo). šljivovica in to

Ljudje so izjemno prijazni, vsak ti pomaga, če le lahko. Ko seliš stvari pridejo sosedje, se predstavijo in vprašajo, če rabiš pomoč. Vsak te vpraša od kod si, kaj počneš in ti pove, da ti bo v Sarajevu super. V stanovanju sem od srede in že poznam spodnje in zgornje sosede, kar je več, kot lahko rečem za katerikoli flet v Lj. Pa vsi pravjo, da nam je blo najbolš, dokler smo bli skupna država:).

Cene…so nizke. Načeloma je vse številčno enako kot pri nas – npr. stanovanje me na mesec pride 400 mark, v slo bi to bilo 400 eur, razlika je seveda v tem, da je marka=pol evra. To velja za stanovanja, stroške, restavracije, cigarete, lokale in še kej. Pivo je povprečno 1,5 eur, medtem ko je kava med 1,0 in 1,3 eur – logičen zaključek, da se potem vedno pije pivo :). Hrana v trgovini, kozmetika in tehnika so tam nekje, kot pri nas. Kakšna stvar ceneje, kakšna dražja. Kako pridejo čez mesec s povprečno plačo 250-300 eur, ne vem.

Ful je potepuških psov. Ful. Res ogromn.

Nočnega življenja mi še ni uspel sprobat, ker sem zbolela takoj taprvi vikend. Tako že tri dni uživam v osami svojga stanovanja (ki je kar prevelik za eno osebo), od tega dan in pol brez interneta (za čimer stoji taka pregovorna zgodba o balkanskem poslovanju in neupoštevanju uporabniške izkušnje, ampak o tem kdaj drugič). Do centra/faksa imam 15-20 minut, kar se vseeno smatra za center. S tem, da jih moram za nazaj dodati še vsaj 10, saj moram konkretno v hrib. (Tolažim se, da mi bo rit hvaležna.) Pridna sm in se učim kuhat samo za eno osebo in posodo pomivam sproti (vsi, ki ste kdaj živeli z mano, veste, da je to res čudn).

Da pa ne bo vse sam fino in super, so me na faksu razveselili z novico, da imamo predavanja tudi ob sobotah in nedeljah. (…we’ll see about that.)

2013-09-24 18.21.46Bodi dovolj za prvič. 🙂

Lepo bodte,
a.*

Oddajte komentar

